לתרומות לחץ כאן

חלום על סבתא שנפטרה

שאלה:

השאלה: היי היה לי חלום שמאוד מטריד אותי והייתי שמחה לקבל עליו תשובה החלום היה כך: הייתי בחדר השינה שלי ושמעתי את הטלפון שלי מנגן שיר אך הטלפון שלי היה נימצא בפינת האוכל של הבית ניגשתי אל הטלפון ופתאום אני רואה במסך הטלפון את סבתא שלי(היא כבר לא בחיים) לבושה בבגדים שחורים אך מאוד אלגנטיים ופתאום אני רואה שהתמונה של סבתא שלי זזה ממש חייה רצתי בחזרה לחדר השינה שלי כדי לספר לבן הזוג שלי ופתאום ראיתי למולי מלאכית לבושה בשחור ומחזיקה מוט (מאוד מזכיר קילשון)בידה באתי לדחוף אותה ופתאום ראיתי שהיא אמיתית ואמרתי לה את אמיתי את גוף חיי לא רוח ולאחר מכן סבתא שלי לקחה אותי ואת אימי לגינה שלנו בבית אחזה לנו בידיים בצורת מעגל התחילה להסתובב איתה ופתאום ראיתי שאנחנו כבר לא נמצאות על הקרקע אלא אנחנו מסתובבות באויר עם הגוף בצורה של שכיבה קמתי בבהלה מהחלום ובבכי בלתי פוסק אשמח לתשובה

תשובה:

החלום הזה מאוד מיוחד, והוא בעצם מסמל שסבתא זקוקה לך! חשוב לדעת, שבעולם העליון כבר אי אפשר לעשות מצוות ולא ניתן לצבור זכויות, ולכן כל מעמדם של המתים ועילוי נשמתם הלאה תלוי במעשי הצאצאים. חז"ל אמרו "ברא כרעא דאבוה" כלומר הצאצאים בנים נכדים וכו' הם הרגל של ההורים שנפטרו, והם שיכולים להוליך אותם ממקום למקום על ידי מעשיהם. כביכול כאשר הנכדה בעולם הזה עושה מצוה, נשמת הסבתא מקבלת שכר על השאירה בעולם נכדה שכזו.

לכן, כדי לגמול חסד עם הסבתא שיגרום לנשמתה עונג בל ישוער, יש להתחזק באיזו מצוה שאת חלשה בה, אם זה שבת או כשרות טהרת המשפחה ועוד, שזה יהיה למען הסבתא, ובכך יהיה תשמח בך ותהיה מאושרת.

בשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל