שאלה:
כבוד הרבנים החשובים ביביא חה סי ב אות ב דן האם מותר ליטול ידים לגבי קערה המחוברת לקערה ומביא תוס חדשים מחלק בענין תלוש המחבר לקרקע האם חשיב כקרקע ומחלק שלענין טומאה חשיב כקרקע ולענין מים שאובין לא בטל שם כלי ממנו אכ למה הרב עובדיה כתב שדין הקערה ככלי ולא כקרקע ולכאורה לפי התוס הנל אמור להגיד שהקערה כקרקע אשמח עם תוכלו להסביר לי בבקשה
תשובה:
אכן מסתבר שכוונתו שם לומר שלפי דבריהם כיון שלענין קבלת טומאה דינו כקרקע מותר ליטול בתוכו. אלא שהאריך בדברי החולקים.