דימום בעת נטילת גלולות

שאלה:

שלום. אני נוטלת גלולות משולבות. יצא שחיברתי 2 קופסאות ובחפיסה השנייה (נותרו עוד 12 כדורים) קרה כך: נכנסתי לנוחיות ומיד ראיתי בתחתון שצבעו ורוד הפרשה חומה דמית כתם די גדול יותר מגריס.כאילו התחלה של ווסת. לא הייתה הרגשה באותו זמן. חשוב שהייתה לי חולשה יום לפני ורעב מוגבר ובאותו יום התאמצתי הרבה בבית. בניגוב ראיתי מעט הפרשה דמית. זה היה לפנות ערב וזה הפסיק אני משערת בשל המשך נטילץ הגלולות ועד עכשיו לא חזר. אני בספק אם אני טהורה או טמאה צריכה תשובה דחופה כי בעוד שבוע אסיים את החפיסה. תודה מראש. יש לציין ששאלתי כבר רב והוא התיר על סמך כתם בבכד צבעוני. אבל לא פירטתי את כל הסיפור ולכן אני בספק לגבי ההיתר.

תשובה:

לגבי הכתם על הבגד הצבעוני כדברי הרב אין איסור, לגבי הקינוח – אם היה שם דם כגריס דעת הרבה מורי הוראה לאסור, וכך נהגו רבותי להורות, ואין בזה קולא של דבר שאינו מקבל טומאה, אמנם יש שהקלו בזה וכל אחד יעשה בזה כהוראת רבותיו.

שבוע טוב.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

חפשו מאמר

מדריכים הלכתיים

חפשו מדריך הלכתי

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל