לתרומות לחץ כאן

תורה ומדע – השקר הגדול של האתיאיזם!

שאלה:

לכבוד הרבנים שלום רב. האם יתכן שבמהלך השנים גוף האדם עבר שינוי כגון מה שמובא בגמרא בבכורות (מד:): שני נקבים יש בו באדם וכו' והחזון איש באבן העזר (יב,ז) אומר שבזמננו אין הדבר כך ונשתנו הטבעים מאז תקופת התלמוד. או בקרבן פסח נאמר "כל בן נכר לא יאכל בו" ומצאו רמז לכך שלגוי יש 31 שיניים וליהודי יש 32 שיניים ולכן בן נכר שיש לו 31 שיניים כמניין "לא" הוא לא יאכל בו. האם הדבר אכן כך ואם כן הרי יש פתח לאומרים שמוצאו של האדם מן הקוף והוא אכן עבר שינויים עד לזמננו (הדבר נאמר לי ע"י אחד התלמידים בשיעור). אודה על תשובתכם.

תשובה:

הסיבה כנראה שהיום לא רואים את ההבדל הזה בין יהודי לגוי אינו בגלל אבולוציה אלא משום שהאומות התבלבלו בימי סנחריב, וכל העולם הגנטי השתנה, כל האומות קיבלו גנים זה מזה, וגם בעם היהודי היו הרבה גרים והתבוללות ששינו דברים, ולכן כנראה שינויים קלים כאלו לא ניכרים היום.

על הנושא של אבלוציה בכלל כתבנו כמה פעמים, למשל כאן.

בהערת אגב אני רוצה לחדד, ראיה לאבולוציה לעולם אין ומעולם לא היה אדם שאמר שיש! האבולוציה היא רק תיאוריה, ואסביר:

אם נשאל כל ביולוג מדען חוקר וכו' מה הסבירות מבחינה סטטיסטית שתהיה אבולוציה כזו, כלומר, שיהיה מפץ גדול שיגרום למציאות של חומר בסיסי שיתפתח בצורה מדהימה כזו עד שתהיה עין אנושית או מעיים אנושיות, הדבר הכי בסיסי וקטן מכל המכלול, הוא יענה שהסבירות היא 0.00000000000000000000000000001 חד וחלק!

לעומת זאת מבחינה מדעית כאשר אנחנו רואים דבר מפותח, התפיסה הבסיסית היא תמיד שמישהו יצר אותו, כלומר מדעית זו ההסבר הסביר היחיד!

אם כך ישאל השואל כיצד אנשים כה חכמים מאמינים באבולוציה?!

התשובה פשוטה, ושים לב לשקר הגדול! 

מה שמביא לכל התיאוריות מהסוג הזה, זה הנחת יסוד: העולם נוצר מתי שהוא, כיון שאנחנו רואים שהחומר תמיד מתכלה ואינו נצחי, כמו כן בורא לעולם הרי אין… זה הרי ברור… כי לא רואים אותו… אז אם עולם יש ובורא אין, מוכרח שמשהו נוצר מעצמו, ממילא חייב להיות אבולוציה…

כלומר אין שום הסבר מדעי לבריאת העולם מלבד בריאה מוחלטת כפי האמונה היהודית שאגב כמעט איש לא פקפק בה אלפי שנים עד העת המודרנית… ואדרבה, כל הגיון מדעי מחייב בורא לעולם! לפי כל כללי המדע! המחלוקת היא פילוסופית בלבד וללא כל בסיס ראייתי, כל התיאוריות בנויות על המשפט המקדים: "הרי אלוקים אין"… בלי זה שום דבר לא מתחיל מבחינה מדעית!

מכאן הטעות תמיד בויכוח שאומר: איך היהדות מסתדרת עם זה שהמדע אומר שהעולם בן מליוני שנים. והרב המתווכח מתחיל לומר הסברים. השאלה היא שקר! העולם בן מליוני שנים כי "הרי אלוקים אין" והוא נעשה מעצמו, מעצמו הוא יכול להעשות רק כךבמליוני שנים אם בכלל… כלומר אין ראיה הוא הוכחה מדעית שהעולם בין מליוני שנים, יש טיעון פילוסופי חסר בסיס שמחייב את זה ולא טיעון מדעי כל שהוא.

תעיין בדברים ותווכח בשקר הגדול של האתיאיזם.

יום נעים ומוצלח.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל