לתרומות לחץ כאן

מריבות עם האשה

שאלה:

שבוע טוב כבוד הרב איך אני אמור להתייחס למצב שבוא אישתי נמצאת איתי במריבה ממש על האשמה קשה ומילים קשות .ועוד מספר ימים היא אמורה ללכת למקווה אני לא מקבל את האשמה הקשה לחינם לא מוכן לעבור לסדר היום על כך היא גם מתעקשת ולא מדברת איתי היא מנסה לתפוס על המקווה טראמפ אני לא מוכן להודות על דבר שיקרי האמת שניסיתי לדבר למרות הכל .עכשיו נוצר מצב שהיא מתבצרת בעמדתה שהדברים נכונים .כיצד עלי לנהוג תודה

תשובה:

קראתי את כאבך, ואני רוצה לגלות לך סוד מאוד חשוב. כאשר כל אחד שומר על כבודו זה מתכון לפיצוץ ובעיות בשלום בית, תוותר תמיד, אבל תמיד. לא תפסיד שום דבר מכך שתודה באשמה ותתנצל, תתרגל לעשות זאת ותראה שפעם לפעם זה נהיה הרבה יותר קל… לא תפסיד מזה שום דבר, בסופו של דבר גם אשתך בתוך ליבה יודעת את האמת, ואם תעשה את זה טוב ונכון, יהיה באיזה שהוא שלב מצב מצחיק, שבו אתה מתנצל באופן כזה שכבר יגרום לה לומר, "לא נכון, אתה בסדר"… מריבות בבית זה כמו כדור שלג, מתחיל קטן ומתעצם ותופח ונהיה גיהנום, אם אתה מתנצל מיד בהתחלה לפני שזה נעשה נושא טעון ועצום מימדים, אתה גומר עם זה וזהו.

חייב להיות כלל מאוד חשוב, לעולם לא הולכים לישון בלילה מתוך מריבה! אפילו אם לא תישן בכלל, מיישבים את ההדורים ולא משאירים מריבות בבית, זה מאבד שליטה ואחרי זה כבר לא יודעים לפעמים מה האסון הגדול. לגמור מיד בהתחלה וגמרנו ולא משנה בכלל מי צודק!

בית תהיה חכם לא צודק!

בהצלחה רבה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל