לתרומות לחץ כאן

פניה למועצה הישראלית לצרכנות

שאלה:

שלום וברכה
יש לי בעלת עסק שגבתה ממני תשלום שלא כחוק.
האם אני יכולה לפנות למועצה הישראלית לצרכנות על מנת שתטפל בענין?
הנה ויקיפדיה על המועצה הישראלית לצרכנות:
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%94_%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%AA_%D7%9C%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA

תודה מראש.
נ.ב. בעלת העסק לא הוציאה לי חשבונית ויכולה להסתבך עם החוק עקב כך.

תשובה:

שלום וברכה,

תפקידם של המועצה הישראלית לצרכנות, לתת עזרה וסעד לתביעות בבית משפט, ועל הצרכן לתת ייפוי כוח כדי להגיש תביעה. והגשת תביעה בבית משפט – בעצמו או על ידי ייפוי כוח – אסורה לפי הלכה, למעט מקרים שיש היתר מבית דין.

כאשר קיים חשש שהמוכר יסתבך עם הרשויות בגין הגשת התלונה, יתכן ויהיה בזה אף איסור 'מוסר'.

בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל