לתרומות לחץ כאן

טכנולוגיות העתיד – ימות המשיח

שאלה:

ב"ה
שלום רב.
מחילה על השאלה…
נודע לי על מציאות שאם ח"ו לא יבוא עד אז המשיח, המדע פועל עכשיו ועשוי לגלות ולפעול בתחומים חדשים כמו (וזה נושא השאלה) ננו-רפואה. הכוונה היא, שבעתיד יתאפשר להכניס לגוף האדם גופים\מכונות מלאכותיים זעירים שירפאו תאים ואיברים שלמים.
השאלה היא, האם כבר דנו על זה, או שזה יידון כאשר המציאות תבוא?
(אם יורשה לי להביע דעתי, זו טכנולוגיה של ימות המשיח ביחד עם עוד כמה תחומים הטעונים שינוי אדיר בחיי היומיום של הפרט והכלל).
תודה רבה!

תשובה:

שלום וברכה

אין קשר בין התקדמות הטכנולוגיה לימות המשיח, הקב"ה נתן חכמה לאדם לפתח ולהתפתח, מה שקשור לימות המשיח הוא מציאות שבה לא נזדקק לכל אותם דברים, אנשים ישבו איש תחת גפנו ותחת תאנתו ללא מחלות אויבים וצרות… מו"ר הגר"א וויס שליט"א נוהג להביא תמיד לקראת ימי בין המצרים את דברי המדרש בתחילת איכה על הפסוק בכה תבכה בלילה, שם מתאר את המדרש את שכנתו של רבן גמליאל ששיכלה ילד, והיתה בוכה כל לילה ורבן גמליאל שומע את קולה מעבר לקיר ובוכה עמה עד שנשרו ריסי עיניו. והקשה הגר"א שליט"א, אכן צרה גדולה היתה לה לשכנתו של רבן גמליאל, אבל כיצד זה קשור לאיכה ולאבלות החורבן? והתשובה היא, שצריך לדעת שכל הצרות וההסתר פנים שיש היום, מחלות קשות מגפות מלחמות קשיי פרנסה ועוד, הכל הוא צער הגלות! ובעז"ה לעתיד לבוא הכל יהיה טוב יותר ורגוע ושמח.

יתן ה' שנזכה לישועת עולמים במהרה בימינו!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל