לתרומות לחץ כאן

יש עלי קללה ועין הרע

שאלה:

שלום,
המשפחה שלי אינה דתיה אך מאמינה, בזמן האחרון קורים לנו דברים נורא מוזרים במשפחה, אמא שלי חוששת שזו קללה, לאחי יש חברה שבה הוא עובד וכבר חודש שלם שהוא יושב בבית כי אין פרנסה, לא מזמן ברק פגע סמוך לביתו ושרף לו את הטלויזיה והרס עוד מכשירים בבית, המצב הכלכלי שלנו לא תמיד היה מזהיר אך היינו סוגרים את החודש ואומרים תודה לה', ובחודש האחרון המצב ממש מפחיד.
אמא שלי חושדת בשכנה שלנו שתמיד נראה עליה שהיא נכנסת לעניינינו שלא לצורך ועושה עין הרע, השבוע קנינו שישיית מים הביתה, ברגע שהרמתי אותם והיא במקרה ראתה אותנו ואמרה לנו "שבוע טוב" נפלו 2 בקבוקים מהשישייה איכשהו והניילון נקרע מלמטה.
האם יש צורך לחשוש ואם זו קללה מה ניתן לעשות?

תשובה:

שלום וברכה

אין צורך לחשוש בכלל. חז"ל אמרו שכאשר קורה לאדם משהו, או שנתקל בקושי, יפשפש במעשיו, יעשה חיזוק במצוות באמונה בקביעות עיתים לתורה! לא לתלות בקללה! זה עצת היצר לומר לאדם אתה בעצם בסדר, זו השכנה שאינה בסדר…. כך אומר היצר הרע, אבל אנחנו יודעים שזה רמז מבורא העולם להתחזק קצת. עשו משהו בכיוון הזה ובעזרת ה' תראו ישועות.

בשורות טובות.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. קחי לך כל כל יום חמש דקות שתהיי עם עצמך לבד, ובזמן הזה פשוט תתרכזי בכל מה שה' נתן לך, בריאות בית משפחה וכו' וכו', ובזמן הזה רק להגיד לו תודה! אנחנו כל כך מרוכזים במה שקצת חסר, שלא שמים לב לכל היש העצום שאופף אותנו שכולו מתנה מבורא עולם. חמש דק' כאלו הם סגולה גדולה להמשיך עןד שפע מלמעלה!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל