לתרומות לחץ כאן

מה עושים שהבעל לא מתחזק בקצב של האשה?

שאלה:

בינני לבין בעלי פערים מבחינה דתית אני מתחזקת מאוד הולכת לשיעורי תורה מקפידה על קדושה ושמירת מצוות לעומת בעלי שרק לא נוסע בשבת והולך יום ו' בלבד לבית כנסת הוא לא עושה השתדלות מעבר לכך אני חוששת שהוא אינו נאמן לי ראיתי הודעות בפלאפון ממנו לבחורות אחרות קשה לי מאוד המצב ואני יודעת שהשיעורי תורה הכרחיים
ואם היה הולך המצב היה משתפר הוא לא מראה נכונות תמיד טוען שעייף וקשה לו לא יודעת מה לעשות תודה

תשובה:

שלום וברכה

ראשית אני רוצה להביע את התפעלותי מהעמידה שלך על עקרונותיך! אין ספק שמעשיך רצויים ואהובים מאוד לפני הבורא יתברך, ונאמן בעל הגמול שישלם לך את שכרך!

הקושי שלך הוא תופעה מאוד מצויה היום, שבה אחד מבני הזוג מתחזק בקצב מהיר יותר מהשני ומתחילים להתעורר קונפליקטים, וההצעה שלנו תמיד, היא חלילה חלילה לא לחוץ! אל תדרשי ממנו שום דבר, זה רק ימאיס עליו את היהדות, ויגרום לקצרים בשלום הבית שלכם. תמשיכי את להתקדם בעזרת ה' עם שיעורי תורה, הקפדה על כשרות שבת וטהרת המשפחה ושאר מצוות התורה, ותתני לבעלך אשה שמחה, עם סיפוק [ויש לך הרבה ממה לשמוח ולהתמלא סיפוק, את עושה דבר עצום] והאור שתתני בבית שיהיה כרוך מאליו ביהדות שתהיה חלק ממך יגרום לו לאט לאט להתקרב.

כאשר בעלך רק נמנע מעשייה אסורה בשבת, השבת עדיין לא מספיק דומיננטית אצלו, אבל אם תגרמי לכך שתהיה לכם סעודת שבת אמיתית ושמחה, עם אוכל טוב, כולם יחד סביב השולחן דברי תורה, והוא יעשה קידוש, ותתני לו את כל האוירה של שבת, שיחות ברוגע משפחתיות ועוד, ותשלבי בזה את היופי של השבת היהודית, הוא ימשך לזה הרבה יותר. כמו כן תשתפי אותו מתוך הנאה בתובנות מענינות שהגעת אליהן או אנשים מיוחדים שפגשת. וכך, עם השמחה והנעימות בבית המתחזק, כולם ילכו בעזרת ה' אט אט אחריך. רק לו לדרוש ולא ללחוץ.

בהצלחה רבה ושבת שלום.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל