לתרומות לחץ כאן

יהודים שמעודדים את המחבלים האירניים

שאלה:

שלום להרב,

שאלה: דבר המתבלבל תמידים צעירים או המקרבים לדעת, גבי אותו אנשים הנראים כחדרי בלבוש שחור שפוגשים עם "אוהבי ישראל" כמו נשיא אירן, טורקיה וכו' וסוברים שיש להשמיד מדינת ישראל, ואף שעל חשבון זה יסכן יהודיים אחיהם, מניין להם סברת קיצוניות כאלה? דברים שלא מסתבר כלל ע"פ הכלכה וכל מי שיש לו לפחות ריח תורה לא היה יעלה על דעתו להתחבר עם עכו"ם שונאים רק כדי להתנגד על מדינת ישראל שבימנו?

קשה להבין כיצד אדם אומר דברים שאינם כדאי לומר ולהתחבר עם רשעי רשעים ואנשים ישימום כמנהיג וילכו אחריו…

יש הרבה בעיות באופן המדינה ע"פ הלכה מ"מ יותר טוב להיות יהודי מנהיג ואנו בין עצמנו נסתדר בעזרת ה', מהיות גוי שולט עלינו שכבר לימדה לנו ההיסטוריה שלנו בכל גלויתינו ובפרט באחרונה לא לפני הרבה זמן בגרמניה מה קורה כאשר אנחנו תחת ממשלה של גוים, שאף שיכול להיות טוב לכמה זמן תמיד יש עתים שהכל יכול להפוך ואז ראינו כמה נעים לנו הם, והכי טוב לנו להיות מקום לנו בלי לתלות בשלטון ליהם, אף שגם אין לנו כ"כ קוממיות ואנו תלויים בהסכמה של אומות העולם להרבה דברים עד שיבוא המשיח.

מ"מ יצא לנו יותר טוב ובטוח כיכול ואז מניין להם לשים אותנו במצב שיכול לגרום סכנה וברכת ה' שגוים יראו יהודי משבח רשעים כאלה?

לא ידע להסביר טוב עינן אלו לצעירים ואשמח לשמוע קצת יותר

ברכה והצלחה

תשובה:

מה שצריך להסביר לנוער ששיבוש כזה קורה לאדם ששומע איזו השקפה מגדול בתורה ואינו הולך לקבלממנו הדרכה להבין אותה היטב את גדריה וסייגיה, ואינו דבק בתלמידי חכמים. הם שמעו מרבם שהוא התנגד בזמנו להקמת המדינה על ידי חילונים מטעמי חילול ה', ומעדיף שתהיה מלכות של חסד, ומכאן שיבשו לשבח ולפאר את רודפי עם ישראל המחבלים הארורים ימ"ש. מכאן נלמד כמה צריך להיות דבוק בתלמידי חכמים ולא לסטות מדרך התורה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל