לתרומות לחץ כאן

דחיתי שידוך – האם זה בסדר?

שאלה:

שלום רב, אני בחור חרדי, גרוש ללא ילדים. לאחרונה, סרבתי להצעה להנשא לבחורה טובה משום שהיא איננה בטוחה שתרצה בכיסוי ראש לאחר הנישואין. אוסיף ואומר שבעשר שנות גירושיי, ניהלתי מערכות עם נשים גרושות (כולל יחסי אישות. לא מעידה אלא משהו מתמשך ועקבי). אותה הבחורה שדחיתי את הנישואין עמה טוענת שאני אדם צבוע ושאיני במקום לבקש כאלה בקשות היות ושכבתי עם מס נשים. היא טוענת בנוסף שעצם העובדה שאני מתארח בבתי נשים לשבת שלמה( לפעמים לבד ולפעמים עם עוד גבר או אשה נוספים) ובנוסף מנהל מערכת ידידות טהורה עם נשים נשואות (ללא יחסי אישות), אין לי את הפריבליגיה לבקש דבר שכזה ממנה.
האם טעיתי כשדחיתי אותה מעלי?
לדעתי, כיסוי ראש זה הדבר החשוב ביותר !

תשובה:

שלום רב,

בודאי שהיא צודקת. כלומר, ברור שכיסוי ראש זה חשוב ביותר והכרחי לבית שומר מצוות. אבל לאחר תיאור כה מפורט – טול קורה מבין עיניך, ודאי שאתה צבוע, לדרוש מאחרים שישמרו על צניעות כאשר עושה שבוי בידי היצר העושה בך כלל העולה על רוחו?!

לעצם השאלה, ודאי שאינך יכול להתחתן עם אישה ללא כיסוי ראש. אבל לפני שאתה הולך להתחתן אתה חייב להסתכל היטב במראה ולשאול את עצמך איזה חיים אתה רוצה לבנות? האם בורא עולם מרוצה ממך? מה העתיד? כיצד אתה רואה את עתיד ילדיך? כאשר התשובות יהיו ברורות אצלך תחשוב על חתונה.

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל