המשנ”ב אסר רק “ריקודין ומחולות”- זה ממש לא בגדר זה.
זה מוזיקה שלא גורמת לריקודין ומחולות אז למה אסור? קראתי את המאמר ולא היה כתוב שם
אכן רבי משה פיינשטיין דן רבות בענין זה, ועיקר מסקנתו שכיון שבלאו הכי כל השנה יש לאסור מעיקר הדין כלי שיר בגלל אבלות החורבן אלא שמחמת חולשת הדורות נהגו להקל, ודאי יש להחמיר בזה בימים אלו שכבר התקבל הדבר לאיסור וחלילה לבטל מהמנהג.
המשנ”ב אסר רק “ריקודין ומחולות”- זה ממש לא בגדר זה.
זה מוזיקה שלא גורמת לריקודין ומחולות אז למה אסור? קראתי את המאמר ולא היה כתוב שם
אכן רבי משה פיינשטיין דן רבות בענין זה, ועיקר מסקנתו שכיון שבלאו הכי כל השנה יש לאסור מעיקר הדין כלי שיר בגלל אבלות החורבן אלא שמחמת חולשת הדורות נהגו להקל, ודאי יש להחמיר בזה בימים אלו שכבר התקבל הדבר לאיסור וחלילה לבטל מהמנהג.
ומוזיקה שגורמת לעצבות?
לא היית שומעת אותה…
השאר תגובה