לתרומות לחץ כאן

חלמתי שלא אוהבים אותי

שאלה:

חלמתי שאני מתה ושההורים שלי יורקים עלי ובועטים בי ואז הם עושים מסיבה ואומרים פחות אחד יותר נחמד ואפילו לא קוברים אותי. ואני חולמת הרבה פעמים חלומות כאלה. יש לזה משמעות?

תשובה:

שלום וברכה

קראתי בצער את החלום שלך, כנראה את לא מרגישה מספיק בטוח במקום שלך בבית. כדאי שתתבונני עם עצמך באופן חיובי, מה הם הדברים שאת תורמת בבית וכו', אל תתמקדי בקשיים שיש לך עם ההורים אלא יותר בנקודות המימשק, כמו כן תשקיעי יותר בכיבוד ההורים ובהתייחסות נאותה בבית, וכך יהיה ביניכם שמח וקרוב יותר, וכך תרגישי בטוח יותר ושמח יותר. לעצם הענין ברור שהפחדים שלך חסרי יסוד אמיתי, ההורים מוכנים לעשות הכל בשביל ילדיהם! גם אם הילדים לא תמיד מרגישים את זה, והתקשורת בבית לקויה, בבסיס וביסוד תמיד יש אהבה עמוקה שאינה תלויה בדבר. האמיני בזאת, כי זו אמת ברורה ומוחלטת.

בהצלחה רבה

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. אני עוזרת בהמון דברים הבעיה שלא מעריכים את זה וזה לא נכון לגבי שיש אהבה שלא תלויה בדבר. כי אם היו אוהבים אותי אז היו מקשיבים לי כשאני מדברת איתם וגם שכשאני חוזרת מאוחר בלילה נועלים עלי את הדלת כך שאין לי אפשרות לפתוח אני לא רואה פה אהבה אם כבר להיפך

  2. הסברתי, שגם כאשר יש לאנשים חוסר סבלנות או קושי בתקשורת עדיין בלב האהבה אינה תלויה בדבר. כמובן זה מצער שהתקשורת לקויה ויש לעשות הכל שזה ישתפר, אבל אין לזה קשר עם האהבה והמקום האמיתי שלך בבית.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל