לתרומות לחץ כאן

מת כועס בחלום

שאלה:

אבי נפטר לפני שבועיים במהלך השבעה הוא בא לי בחלום פעמיים יום אחרי יום פעם אחת הוא עמד על במה גדולה ודיבר מול קהל גדול כמו מרצה
ובפעם השנייה הוא נכנס לביתנו ואני ראיתי אותו ורצתי אליו ונישקתי אותו והוא הרחיק אותי וכעס עליי ואמר לי למה הבאת לי את החבר השני הזה שלך והמשיך להכנס לתוך הבית ואני נשארתי בכניסה המומה (יש לציין שאני אישה נשואה ואוהבת את בעלי )אין לי שמץ של מושג על מי הוא דיבר ולמה הוא כעס הוא היה נראה בחלום מעורער מעט היה קצת אדום ועיניו היו קטנות כמו שעייפים

תשובה:

שלום וברכה

חלומות שוא ידברון.. אתם חושבים הרבה על אבא וזה בא בכל מיני צורות. אבל אין ספק שאפשר הרבה להיטיב עם נשמתו! כל חיזוק במצוות, בכל תחום, לימוד משניות אמירת קדיש, צניעות כשרות שבת אמירת תהילים, כל מה שעושים מועיל לו. היום הוא כבר יודע את האמת ומה חשוב ומה לו, ורק עונג רוחני מועיל לו. ואת זה תוכלו לעשות בלי ספק.

מן השמים תנוחמו ולא תדעו צער!

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. שלום רב
    חלמתי על אימי שנפטרה לפני חודש. והיא כועסת ועצובה בגלל שנפטרה. היא מטגנת אוכל ותוך כדי מתלוננת על כך שנפטרה ושואלת למה לא נשארה איתנו עוד.
    אשמח לעזרה

  2. לנפטר טוב להגיע לעולם העליון, אין לו צורך להשאר איתנו, כאשר הוא שם הוא מבין שכאן הכל שטויות, עולם חולף ושקרי ושם עולם האמת הנצחי, אלא שחסר לו הרבה מצוות ומעשים טובים שיכול היה לעשות כאן בעולם הזה ולא עשה, ובזה אנחנו יכולים לסייע קצת, לעשות דברים לעילוי נשמתו, אמירת תהילים, חיזוק במצוות, הדבר הכי חשוב לנפטר זה שהשאיר אחריו אנשים עובדי אלוקים, תעשו את זה ויהיה לה נחת רוח בעולם הבא.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל