לתרומות לחץ כאן

מחיקת משפט במצבה

שאלה:

הבת שלי נפטרה בינואר 2016 ברצוני במצבה מתחת לשמות ההורים למחוק משפט שאיני שלמה עם עצם קיומו ובמקומו לכתוב :אחות של תומר(יבדל לחיים ארוכים) ולעקור את עציץ החרסינה שמסתתרים בו מקקים גדולים.

תשובה:

שלום וברכה

אם המשפט הזה מכבד את הילדה לא הייתי מוחק, גם אם מאיזו סיבה זה לא נוח לך, אבל אם זה לא מכבד אותה ולהיפך, אפשר לשנות. כנ"ל לגבי העציץ, אם הוא גורם לבזיון אפשר לעקור.

בורא העולם ישלח לכם רק שמחות כל הימים ולא תדעו עוד צער!

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה על המענה המהיר. המשפט מבזה אותי שהיא גדלה במשפחת אומנה ושמות ההורים באומנה,מתחת לשמות ההורים הביולוגים רשמו זאת.הם גידלו אותה באהבה ובמסירות אך קיבלו כסף מאיתנו ומהרווחה.חשבתי שאוכל לחיות עם מציאות זו אך התבדיתי,יש ביננו נתק שלא ייפתר לעולם.בתי קבורה בתל רגב ושאלתי היכן ניתן למצוא בעל מקצוע טוב שיוכל לשנות את הרישום ולעקור את העציץ מלא המקקים כשנחפוץ בכך,מאד רוצה להוסיף שבתי היא אחות של תומר ייבדל לחיים ארוכים.

  2. קטונתי מלהביע דעה בענין כל כך רגיש וכאוב. אף שאני משוכנע שאת לא רואה נכון את ההורי אומנה, אמת שהם קיבלו כסף, אבל שום תשלום אינו ניתן על האהבה המסירות, לגדל ילד זה לא כסף ושום כסף לא יספק את מי שזה חפצו. אני בטוח שאהבו אותה מאוד וכאבו מאוד את פטירתה בגיל רך כל כך, ואני לא בטוח שזה לרצונה של ביתך לפגוע בהם. אני בטוח שהם פוקדים את קברה ויכאבו מאוד את הענין הזה. בשורות טובות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל