שאלה:
מי שנוהג שלא ללבוש שעון מתחת הכריכות של תפילין, האם מותר לו להניח שעון מעל הכריכות או שחשיב בזיון לרצועות, או אולי אסור?
תשובה:
שלום וברכה
בפרי מגדים משב"ז סי' כז ס"ק ד כתב להחמיר לכתחילה גם ברצועות, ולכן כתבו הרבה פוסקים ראה דובב מישרים ח"ב סי' לז שראוי להחמיר לכתחילה, ואם כן אם היית נוהג כך בקביעות אולי יש כאן חשש נדר, וכדאי להחמיר או לעשות התרת נדרים.
שבת שלום.
השאלה שלי היתה האם מותר להניח השעון על גבי הכריכות (הרצועה), זאת אומרת שלא רוצה שיהיה "חציצה", אבל מצד שני גם רוצה ללבוש השעון, האם מותר לנעוד השעון אחרי שהניח התפילין על גבי הרצועות. האם זה חשיב בזיון לתפילין להניח שעון על גבי הרצועות? סליחה אם השאלה שלי לא היתה ברורה… בבקשה להשיב לשאלה זו.
אין כל בעיה.
השאר תגובה