לתרומות לחץ כאן

אינטרנט מסונן/בית ספר חילוני

שאלה:

האינטרנט שלי משולב עם האינטרנט של אמא שלי ושל אח שלי וכל מה שאני נכנס באינטרנט הם רואים הכל ככה שאין סיכוי שאני אכנס לאתרים לא צנועים או משהו כזה האם זה בסדר או שעדיין צריך סינון? האם מותר לי ללמוד בבית ספר חילוני אם לא קשה ממש לשמור על העיניים? הרבה ילדים בבית הספר לא יודעים כלום על תורה ולא יודעים למה הם חיים בכלל ואני ואחי מדברים איתם ומחזקים אותם בנתיים כבר גרמנו לבערך 5 ילדים להתחיל לשמור שבת האם במקרה כזה אפשר להקל ללמוד בבית ספר חילוני?

תשובה:

שלום וברכה

הבעיה באינטרנט שאינו מסונן הוא לאו דוקא באתרים לא צנועים, גם באתרים אחרים יש תמונות לא יפות, ופרסומות לא צנועות שקופצות מול העיניים, ולכן אם זה אפשרי כדאי מאוד לרכוש עוד קו נפרד מסונן בשבילכם.

קשה לי לייעץ לך בענין בית הספר. הנושא של הילדים האחרים אינו רלוונטי, זה דבר נפלא כל עוד אתה שם, אבל זה לגמרי לא התפקיד שלך עכשיו, אם יש לך אפשרות ללכת למסגרת דתית חזקה, זה בודאי עדיף, התפקיד שלך עכשיו לבנות את עצמך, את ידיעותיך, השקפתך וכו' וכו', ללמוד מתלמידי חכמים ועוד. בעז"ה כשתתבגר ותהיה מלא וגדוש בתורה תוכל להשפיע על סביבותיך. אבל בענין זה אתה צריך להתייעץ עם רב שמלווה את החזרה שלך בתשובה, ויודע אם זה לא קשה לך מידי שלא תשבר, ואם זה אפשרי מבחינה משפחתית ועוד.

בהצלחה רבה מאוד!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל