לתרומות לחץ כאן

לימוד תורה בעבודה במשכורת גלובלית

שאלה:

שלום רב,

אני עובד במקום עבודה מסוים ומקבל משכורת גלובלית בעבור עבודתי כלומר אני נדרש לעבוד תשע שעות ביום ומקבל משכורת בסוף החודש.
אני עובד על פרויקטים מסוימים ומסיים את עבודתי ולפעמים נאלץ לחכות שגורמים אחרים יסיימו את משימתם כדי שאני אוכל להמשיך. לעתים יש לי זמן לא מועט שבו אין לי כל כך מה לעשות אז אני מידי פעם לומד תורה וקורא באתר "שתי הלכות ליום". מה שרציתי לשאול זה אם יש לי זמן פנוי בעבודה האם אני יכול ללמוד תורה יותר מהמעט שאני לומד כמובן זה במידה ואין לי בכלל מה לעשות והמנהל לא דורש ממני משימות נוספות וכו..

בתודה

תשובה:

שלום וברכה

אם מבחינת העבודה אכן אין לך מה לעשות, והבוס מתיר לך לעסוק בדברים אחרים, אין דבר טוב יותר מלימוד תורה. אבל אם העיסוק בלימוד יגרום לך להתרשל בעבודה חלילה, ולהסחף זמן רב יותר על חשבון עבודה שהיית צריך לבצע, זה כבר בעיה.

בהצלחה רבה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. תודה על התשובה.
    הבוס שלי לא בודק מה אני עושה וגם לא נותן לי משימות יום יומיות הוא יודע שאני עובד על פרויקט מסוים ולא בודק בציציות. מה שחשוב לו שבסוף זה יעבוד לכן הוא לא בודק ומתיר או לא מתיר דברים אחרים כי אני לא מעדכן אותו על כל זמן פנוי שיש ושיתן לי משהו לעשות ,מה שחשוב זה שאני עומד במשימותי לכן שאלתי היא אם במצב כזה אני יכול ללמוד? או לבקש מהמנהל אישור ללמוד תורה שכמובן במצב כזה הוא אולי יחשוב שצריך להפיל עלי עוד משימות כאלה או אחרות לכן שאלתי מה לעשות ?

    תודה

  2. אם אתה בטוח שהוא לא נפסד ומדובר בפרקי זמן קצרים יחסית אין בעיה. אבל אם אתה רואה שהפרויקט קטן ביחס לשעות שלך, אולי יש מצות השבת אבדה לספר על כך לבוס..

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל