לתרומות לחץ כאן

מים שלטענת הדייר עכורים

שאלה:

השוכר התחיל להתלונן אחרי חודשיים בדירה על כי המים עכורים חלודים. הפתעה גמורה למשכירים מאחר והצנרת בכל הבנין הינה pvc כולל הדירה והתברר שבכל 74 הדירות בבנין זוהי תלונה יחידה בענין זה. למרות זאת הבנו, המשכירים איש מקצוע ששם פילטר . הדיירים ממשיכים להתלונן. איש המקצוע אינו מוצא פתרון אחר ואי לכך נתנו לדיירים את האופציה לעזוב את הדירה לאלתר . הכל נעשה במסגרת מינימלית של זמן (14יום מתלונתו הראשונה) וזאת כדי למנוע את סיבלם. הדיירים עדיין לא נתנו תשובתם, איימו בהליכה לתביעות קטנות וגם נפנפו בכל שאם נוריד להם 500 שח הבעיה ביננו תיפטר. הרי 500השח לא יפתרו את בעיית החלודה (אם היא אכן קיימת) . לאור תחושותינו שהדיירים אינם אמינים , חוסר היכולת שלנו לעזור ( מעבר להרכבת הפילטר) כך אמר בעל המקצוע שאגב: מצא שבחלק מהדירה המים נקיים לגמרי בעוד שבשירותים פחות וזה היה תמוה בעיניו, ועקב העובדה שהם מטרידים ללא סוף . מה ניתן לעשות?

תשובה:

שלום רב,

כמובן שאתם לא חייבים להאמין לתלונתם, ולא להוריד שקל ממחיר השכירות. מה שנותר לכם הוא רק לעמוד על שלכם, ולקוות שהשוכרים יצאו כמה שיותר מהר… הרבה יותר נוח לעבוד עם שוכרים אמינים ונוחים.

בהצלחה

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל