לתרומות לחץ כאן

נחשים בחלום

שאלה:

שלום לכם קמתי עכשיו משתי חלומות ברצף על נחשים אחד שהייתי אצל סבתה שלי בבית והשני שהייתי בקנון עילם חלק מאנשים שני מכיר והיו נחשים קטנים וגם גדולה שהסתובבו בקניון אשמח לדעת מה פירוש יש החלום תודה רבה

תשובה:

שלום רב

הגמרא אומרת שהרואה נחש בחלומו יצפה לפרנסה, כך שזה חלום מצויין, וזה הזמן שלך לעשות עסקים בעז"ה.

בהצלחה.

הצטרף לדיון

40 תגובות

  1. חלמתי שאחותי שמה את הדברים שלה במקום חשוך ובאתי לקחת אותם והיה שם נחש
    הנחש ברח מתחת לפח ומשם יצא הכלב שלי והנחש היה דבוק לכלב והעפתי אותו משם לא יודעת אם הוא הקיש את הכלב שלי

  2. בגמרא ברכות נז. מבואר שזה כן משנה מה קרה עם הנחש.

    'תני תנא קמיה דרב ששת: הרואה נחש בחלום – פרנסתו מזומנת לו, נשכו – נכפלה לו, הרגו – אבדה פרנסתו. אמר ליה רב ששת: כל שכן שנכפלה פרנסתו! ולא היא, רב ששת הוא דחזא חויא בחלמיה וקטליה.
    מדוע כתבתם שאין משמעות למה שקרה עם הנחש?
    מי שהרג את הנחש, יכול להיות שצריך להיטיב לו את החלום, ולא לנחם אותו שאין משמעות לכך.
    לכאו' הטבת חלום לא עובדת בכתיבה, צריך לומר שלושה יחד 'חלמא טבא חזית'.
    כך שחכמים הזהרו וכו'

  3. בהיותי בסיור משטרתי אזרח החזיק נחש בידו מפקדת התחנה הורתה לי להפסיק את העבירה מאחר שזו התעללות ניגשתי לאזרח נחש היה על האדמה ונחש בידו ביקשתי ממנו שיוריד את הנחש הנל התקרב בצורה מאיימת ואמרהאנינלא עושה לו כלום רוסס בגז פלפל והנחש הכיש אותי ביד ימין מה הפירוש?

  4. רדפתי אחרי החתול שלי ונקלתי בנחש ירוק ויפה העזתי להחזיק אותו ואז הוא הכיש אותי רצתי איתו לבית הורי והוא השתחרר ונכנס לארונית . ואז קראו לאבא שלי שאינו בחיים והרג אותו

  5. חלמתי שאני נכנסת לים בגיאורגיה ומבין הסלעים יצא בזריזות נחש כהה וגדול לאחר שהכיש אותי, ניסיתי לחנוק אותו ולאחר מכן טייל עליי בעדינות נתתי לו אבל הייתי מבועתת. ברגע שנכנס חזרה למים ברחתי יחד עם חניכה שלי שרצה גם (במציאות היא הולכת מאוד לאט ולא באופן עצמאי).
    אשמח לפירוש, תודה!

  6. חלמתי שירדתי מהאוטו לכייון הבית
    ופתאום ראיתי נחש צהוב ענק!
    ברחתי ממנו ובסוף הוא נכנס הבית קראתי לאמא שלי לבוא לעזור לי להרוג אותו כי הוא רצה לאכול אותנו לקחנו סכין ודקרנו אותו מלא פעמיים עד שמת ואז אמא שלי הוציאה לו את הלב והכב לוודא שהוא באמת מת
    החלום הזה טוב או רע מה המשמעות …???

  7. שלום רב, אשמח לדעת מה זה אומר אם אני מתעוררת מתוך מלמול של פסוק מהתהילים תוך כדי שינה? האם יש לייחס חשיבות, לנסות לבדוק משמעות שלו בנוגע אליי/ לתקופה שאני עוברת…?

  8. ראש חודש מבורך,
    אשמח לפירוש, בחלום-
    התחתנתי (במציאות אני רווקה, ומאוד כמהה למצוא את זיווגי משורש נשמתי) והכל קרה כך שכולם זזים בתוך המים (ים) הגיעו בערך עד החזה. התרגשתי מאוד אבל החתן היה די אדיש

    רב תודות!
    ובעז"ה שנזכה לקרב אלינו את הגאולה ברחמים!
    וְתֶחֱזֶינָה עֵינֵינוּ בְּשׁוּבְךָ לְצִיּוֹן בְּרַחֲמִים…

  9. מים תמיד מסמלים חסדים וזה נפלא, מה שאת רואה כביכול החתן אדיש, זה הפחד שמקנן אצלך במשך היום אולי לא תהיי מספיק בשביל שהאביר על הוס הלבן יבחר בך, תחזקי את עצמך במחשבה על החוזקות שלך שאני בטוח שהן רבות, ובעזרת ה' בקרוב ממש בשורות טובות.

  10. חלמתי שנחש נעמד מהאסלה וחנקתי אותו והתאבקתי איתו , ניסיתי לחנוק אותו והוא פשוט לא מת .. עמדתי להתייאש עד שהתעצבנתי לקחתי סכין וחתכתי אותו לאורך כל הגוף ואני זוכרת שהיה מלא דם על הידיים שלי.. מה זה אומר??

  11. שאלה קצת מוזרה…
    חוויתי דגדוג תוך כדי שינה. זה היה דגדוג מאוד מורגש פנימי עמוק מעין זרם חשמלי בצד העליון היותר ימני של החזה, וזה קרה לפחות פעמיים בלילה בעקבות חלום מוזר ודמות שהלכה מאחוריי ,השיגה אותי וכשהתקרבה אליי ובאה לגעת בי מהפחד הרגשתי את הדגדוג הנ"ל כמובן שהתעוררתי מזה. התחושה היתה מעט מבהילה ומוזרה.
    אשמח לדעת לפשר הדבר. תודה רבה

  12. חלמתי שנחש ארסי גדול בצבע לבן ירוק כזה יצא לי מהאסלה והוא הכיש אותי וירד לי דם ביד. ואז חנקתי אותו. והנחש מת .
    מה זה אומר

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל