לתרומות לחץ כאן

תלונה על אחראי בחנות – חשש לשון הרע

שאלה:

ליד הבית שלי יש צרכניה ששייכת לרשת מסוימת, יש שמה אחראי ראשי שממונה על ניהול הסניף.
תמיד שאני מגיע לחנות אני רואה את האחראי יושב בחוץ עם האייפון או בתוך הרכב, ואינו ממלא את תפקידו.
אין עיני צרה בכך שהוא משתכר בקלות ללא שום עבודה, אך מפריע לי שאין שירות וכשיש תור ארוך בקופה אין עם מי לדבר ופשוט אין שירות לקוחות.
האם מותר לי להתלונן עליו אפילו שיכול להיות שעל ידי זה הוא ינזק ויפוטר, או שאיני צריך לחשוש לכך ואני יכול לבקש שידאגו שהוא ימלא את תפקידו כראוי ושהחנות תתנהל כראוי ??

תשובה:

שלום רב

אין כל טעם להתלונן על תיפקודו של המנהל, בלאו הכי הוא לא אמור לשבת בקופה וזה גם לא הנושא, אבל אפשר בהחלט להתלונן על השירות הלקוי שיש בחנות, וממילא יפנו אל אותו מנהל ויבקשו ממנו לפעול לשיפור המצב.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל