לתרומות לחץ כאן

לא עמד בתנאים לקבל מלגה ורוצה להשלים את התנאים

לפני כשנתיים הייתי סטודנט. אחד מההטבות שיש לסטודנט זה לעשות פרוייקט חונכות (להיות עם ילד בהיקף של 114 שעות, שאותם אני כותב בדו"ח מפורט באתר של פר"ח (פרוייקט חונכות), עד לסוף שנת הלימודים ולקבל 5200 ש"ח מלגה ללימודים).
עשיתי שנתיים פרוייקט זה ובמקום להיות באמת עם הילד, לא הייתי איתו ברוב הזמן וכתבתי בדו"ח המפורט שהייתי איתו ובאמת לא הייתי. נמצא שגזלתי 5200 ש"ח בערך במשך שנתיים שזה יוצא 10400 ש"ח גזל. את פרוייקט פר"ח יכול לעשות רק מי שסטודנט.

לאחר שסיימתי לימודים נכנסתי לעוד לימודים אקדמיים, ויש לי הטבה לעשות פר"ח. אז חשבתי על רעיון להחזיר את כל הגזל. הרעיון הוא שאני אתנדב לפר"ח ואהיה במשך שנתיים עם ילד בלי לקבל 5200 ש"ח בכל שנה וכך החוב יוחזר למערכת פר"ח. ובאמת קיבלו אותי והביאו לי ילד ורשמו אותי למערכת. אך לצערי הרב הפסקתי את לימודיי האקדמיים עקב עומס. ולכן ההטבה כבר לא שייכת עבורי.
שאלתי היא כזאת:
האם אני צריך להודיע להם שהפסקתי ללמוד, ואז יש סיכוי לא קטן שלא יתנו לי להמשיך בפר"ח ואז לא אוכל להחזיר את החוב, או בגלל שאני גם ככה מתנדב וגם ככה אני לא מקבל שקל על זה, אז אין בעיה להמשיך ככה בלי ליידע שעזבתי את לימודיי וכך להחזיר את הגזל.

תשובה:

שלום רב,

אני מתנצל על האיחור במתן התשובה,

נראה לי פשוט שאינך חייב לעדכן שהפסקת את הלימודים. שהרי בין כך אתה עושה זאת חינם בכדי להחזיר חוב מפני שנתיים.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל