לתרומות לחץ כאן

נישואין עם ערבי

שלום וברכה לכבוד הרב.
פנייתי אליך היא על מנת להתייעץ עם כבודו.
לפני כשנה הכרתי מישהו מהעבודה . מוסלמי .בן 35 ואני יהודיה היום אני בת 20 מבית דתי ושומר. לצערי הרב אני לא שומרת שבת כבר .
לפני כשנתיים הכרנו , הקשר התחזק בשנה האחרונה ובחודשיים האחרונים הפכנו לזוג לכל דבר יש אהבה אמיתית טהורה . נכשלתי בהמון דברים לצערי . אני מאוד רוצה את הגבר הזה. אני שלמה עם הבחירה שלי ואני רוצה לגייר אותו על מנת שנצליח להקים בית יהודי כשר במדינת ישראל. הבנתי ממנו שהוא לא ממש מעוניין בגיור ..
אני רוצה לנסות למרות הכל .
ועוד דבר..
איך לספר ךמשפחה ? היא לא יודעת מכל זה .
האם זה יגרום לו לאבד את העבודה ? ההינו עובדים באותה עבודה לפני כשנה .
אני מאוד אבודה ורוצה להקים משפחה יהודיה בארץ ישראל .

תשובה:

שלום רב

קראתי בכאב רב מאוד את השאלה!

יהודים בכל הדורות מסרו נפש שלא להתבולל חלילה עם גויי הארץ! גם יהודים שאינם דתיים ידעו תמיד שהפתיל המקשר אותם עדיין עם בורא עולם הוא בהיותם חלק מעם ה', נישואין עם גוי לא עלו על הדעת מעולם והוא עוון חמור עד מאוד

מלבד המשמעות החמורה של התבוללות עם העמים, איסור “חתנות” עם גוי הוא חמור ביותר, ראה מה שכתב הרמב”ם פרק יב מאיסורי ביאה הלכה ו’ – ח’: “לא פגעו בו קנאים ולא הלקוהו ב”ד הרי עונשו מפורש בדברי קבלה שהוא בכרת שנאמר כי חלל יהודה קדש ה’ אשר אהב ובעל בת אל נכר יכרת ה’ לאיש אשר יעשנה ער ועונה, אם ישראל הוא לא יהיה לו ער בחכמים ולא עונה בתלמידים ואם כהן הוא לא יהיה לו מגיש מנחה לה’ צבאות, הנה למדת שהבועל כותית כאילו נתחתן לעכו”ם שנאמר ובעל בת אל נכר ונקרא מחלל קדש ה’. עון זה אע”פ שאין בו מיתת ב”ד אל יהי קל בעיניך, אלא יש בו הפסד שאין בכל העריות כמותו שהבן מן הערוה בנו הוא לכל דבר ובכלל ישראל נחשב אע”פ שהוא ממזר והבן מן הכותית אינו בנו שנאמר כי יסיר את בנך מאחרי מסיר אותו מלהיות אחרי ה’. ודבר זה גורם להדבק בעכו”ם שהבדילנו הקב”ה מהם ולשוב מאחרי י”י ולמעול בו”. ראה עוד כאן בענין.

מעבר לכך אני רוצה לומר דבר חשוב, שאני יודע אמנם שלא תאמיני לי ותחשבי "לי זה לא יקרה" והיו עוד הרבה שחשבו כמותך… יהודיה לא יכולה להתחתן עם ערבי! עד הנישואין הם נחמדים וחנפנים ומשחקים "אהבה אמיתית טהורה" אבל אחר כך, הסבל הוא נוראי!! יהודיה זה דבר בזוי אצלם ובקרב בני משפחותיהם, השלטון הרודני של גברים על נשים עד כדי מכות רצח זה דבר שמוטבע בדמם!! שום חינוך באוניברסיטה וכו' לא יעזור לזה. בחוץ הם חנפנים וכנועים ובבית הם חיות טרף. לנשותיהם זה לא מאוד מפריע כיון שהן נולדו לכך, יהודיות סובלות מזה נורא.

הייתי מציע לך לפנות לאירגון יד לאחים שמטפל בחילוץ נשים יהודיות מריכוזים ערביים שיספרו לך מעט על קצה המזלג את המהפך שנעשה בליל הכלולות אצל הערבים מהסוג הזה… ראי כאן קישור לאתר שלהם.

אני מקווה שתתעשתי ולא תעשי את הטעות הנוראית הזו.

בהצלחה רבה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. כבוד הרב, האם אתה חושב שדרכו תשתנה לאחר שיתגייר? אני אבודה בהמון שאלות.
    מה דעתך בנושא הפרש הגילאים?
    האם לאחר שיתגייר נוכל להקים בית יהודי במדינת ישראל?
    האם יחשבו שהפרש הגילאים הוא חלילה וחס הגורם לזה שאני מעוניינת להמשיך לחיות איתו? מה לדעתך יחשבו בחוץ? האם ישמיתו ? ינדו אותנו מהחברה? מה משפחה שלי תחשוב? (מרוקאים פרימיטיבים) האם זה יהווה קשיים בקבלה למקומות עבודה?
    האם יחשבו שהוא כופה עליי דברים למרות שלא כך הדבר !!!!!!!
    אשמח להענות בהקדם.

  2. גיור הוא רק כזה הנעשה עם קבלת מצוות מלאה, אין סיכוי שהוא יגיע לזה.. גם אם יסכים להתגייר [אני מבין שכרגע זה בכלל לא הכיוון שלו] הוא ישעה את זה מהשפה ולחוץ בלי שום כוונה רצינית, והוא ישאר ערבי לגמרי עם כל מה שכתבתי שיקרה! הפרש הגילאים הוא עצום ויגרום לכם לקושי רב, אבל גם ההבדל המנטלי, את חייה בדמיון לצערי, היו כבר הרבה נשים שנפלו בפח הנורא הזה… בני משפחתך צודקים, יהודיה לא יכולה להנשא לערבי, האשה תהיה מסכנה, הילדים יהיו אומללים, חסרי זהות ותלושים לגמרי ומנודים בכל מקום! עשי טובה לעצמך, הפרדי ממנו כמה שיותר מהר, ובורא עולם ישלח לך את זיווגך המתאים במהרה.
    שבוע טוב.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל