לתרומות לחץ כאן

שלום בית

שלום
נישאתי לאדם שאמרו עליו שהוא כליל השלמות, ירא שמיים והולך ללמוד תורה בכולל לטווח ארוך ולאחר החתונה התברר לי שאינו מקים כל מצוה שדורשת מאמץ:לא מניח תפילין לא מתפלל ובטח לא לומד הוא גם שומע נשים שרות וצופה בהן ,יש לו איפון שמוגן בהגנה נמוכה.
אני לא יודעת לאן זה עלול להתדרדר.
אני יודעת שהוא לא מתריס אלא פועל בילדותיות ובלי משמעת עצמית מספיקה.

מה עלי לעשות?

תשובה:

שלום רב,

אכן זה ממש מצער עד מאוד. אישה צעירה מלאה תוכניות טובות לקראת החתונה ולאחר מכן כל התוכניות טופחות לה בפנים.. יש תשובה בחתם סופר שדן על קידושי טעות, והוא מביא דוגמא, מה יכול להחשב בהגדרה הזו: שהיא נישאת על דעת שהוא תלמיד חכם ואח"כ מתברר שאפילו "צורתא דשמעתתא" אינו יודע.. אבל אני מבין שכוונתך לשאול מה עושים ולא מה הגדרת הרמיה הזו…

אולי כדאי להתייעץ עם אדם שמבין שגם מכיר אותו, אבל לעניות דעתי, לא כדאי להבליג, ניתן לשבת איתו לשיחה נינוחה ורגועה בלי "האשמות" ולומר לו שאת יכולה לכבד את הדרך שהוא בחר, אבל מאחר שנישאתם באופן שונה לגמרי, הוא עצמו שיווק את עצמו באופן שונה לגמרי, הוא לא בעל הבית יחיד לשנות את דרכו מבלי להתייעץ איתך. לך זה מאוד מפריע. בשום אופן אינך רוצה לראות את ילדייך גדלים עם אבא ברמת יראת שמים כזו, ולהמתין מה תהיה תגובותו. אבל כאמור, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אני לא מתיימר להיות כזה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל