לתרומות לחץ כאן

תביעת פיצויים מחברה סלולרית בגין טרחה ועוגמת נפש

שלום רב,

קניתי חבילת טלפון כשר על סמך שיש לי 500 דק' לברזיל כפי שהסוכן עשה לי להבין. הוא לא החתים אותי והכול היה בע"פ, החברה רצתה לחייב אותי סכומים גבוהים, לא קיבלה טענותיי וטענה שהיה עליי להתקשר למוקד ולברר רשימת המדינות שלמעשה כללה רק ארצה"ב וקנדה. תבעתי בתביעות קטנות, בקשתי ביטול החובות וסכום קטן על עגמת נפש יותר בגלל הטרחות להתקשר, לפנות למועצה להגנת הצרכן, לקבל תשובה שלילית, לכתוב תביעה. הם הציעו לבטל את החוב ובקשתי פיצוי על הטירחה. אם הם לא ייתנו אני יכול ללכת לדיון בבהמ"ש בגלל זה? אני גם עו"ד ורוצה לדעת אם במקרים כאלו מותר לבקש מה שמקובל בפסיקות של ביהמ"ש? לבקש עוגמת נפש כדי ללחוץ הצד השני לתקן את העוול, לכסות את הטרחה שלי ושל הלקוח ואם מתעקשים להרשות לביהמ"ש לפסוק מה שנכון לו במקרים אלו? תודה מראש.

תשובה:

שלום רב,

אני מתנצל על האיחור במתן התשובה,

כן. מותר להוציא מהחברה כל מה שבית משפט מחייב.

החברה התחייבה בתנאי הרישיון לעמוד בכל דרישות החוק לטובת הלקוחות כולל פיצויים (עיין בתשובה כאן). ברור שהכוונה בהתאם לפסיקות הנהוגות בבתי המשפט.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל