לתרומות לחץ כאן

מדיטציות והיפנוזות על מנת לשנות דברים באדם

יש סרטונים עם היפנוזות וסרטונים עם מדיטציות שמשנים את צבע העניים לבהיר יותר ויש סרטוני מדיטציה שעוזרים לגוף לגבוה ומשחררים הורמון גביהה(ביוטיוב). אני מאוד רוצה להשתמש בסרטונים אלו וכבר השתמשתי בהם קצת. (הם באמת עובדים) אבל אני מאוד חוששת שיש בזה חלילה עבודה זרה או בעיה התלכתית. האם יש בזה בעיה הלכתית בסרטונים כאלו? תשובתם תועיל לי ביותר, תודה רבה.

תשובה:

שלום רב

אינני יודע, תלוי אם מדובר בתרגילי בריאות למיניהם הפועלים באופן טבעי או בכוחות של עבודה זרה. אישית אני חושב שזה הכל דמיון ושטויות של ממש, וממילא זה מותר… אבל אם את מאמינה בזה, תנסי לברר מה עומד מאחורי הענין, תשתפי אותנו עם פרטים יותר מדויקים ונשמח לנסות לעזור.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. שלום, הסרטונים מכילים תדרים שנכנסים לתת מודע שלך ויכולים לשנות את העיניים לבהירות יותר או לגרום לגוף לייצר הורמון גדילה וכך לגבוה ועוד הרבה שינויים בהתאם לתדרים ששומעים…
    היפנוזה לדוגמא: https://www.youtube.com/watch?v=UmgFe5olGao&spfreload=10
    מדיטציה לדוגמא: https://www.youtube.com/watch?v=XBzq0jkxZH4&spfreload=10
    https://www.youtube.com/watch?v=rBstK-Jvq3M&spfreload=10
    מדיטציה שעוזרת לגוף לגבוה: https://www.youtube.com/watch?v=fBySCPk3Hj0&spfreload=10
    אני די מאמינה בדברים האלו ויש הרבה מאוד אנשים שזה עבד להם והם פרסמו תוצאות אמיתיות וגם לי זה קצת עזר… רק אני חוששת שזה חלילה יכול להיות עבודה זרה.
    מה דעת הרב?
    תודה על העזרה.

  2. תודה לה' יתברך האיטנרנט שלי מסונן ואני לא יכול להכנס ליוטיוב… כך שאני לא ראיתי את הקישורים ששלחת, בכל מקרה לי זה נשמע שטויות של ממש, והחוות דעת הם של אנשים בעלי דמיון מופרז או מושתלים… לא נראה לי שזה עבודה זרה, אבל שוב, לא ראיתי, אם לדעתך יש חשש, כדאי להמנע.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל