לתרומות לחץ כאן

שינוי שם

שלום שמי היה == שיניתי לעצמי תשם לאריאל המצב שלי די מורכב. והשם גורם לי להיות אדם אדיש החיים שלי נראים על הפנים המשפחה שלי פשוט לא הצליחו בחיים. חקרתי את כל העניין והגעתי למסקנה שהכל זה מלמעלה.
על פי הנרומולוגיה התאריך של אבא ושל אמא שלי מעפן . לא חושב שמותר לדבר על זה אבל אני רוצה לשנות תשם מ==?
חשוב לי שהמספר הנרומולוגי של השם יהיה 8 מה אתה אומר?
חשבתי על אריאל.

תשובה:

שלום רב,

כתבת היטב: חקרת את כל הענין והגעתי למסקנה שהכל זה מלמעלה. אין דבר מדוייק יותר! אכן הכל מלמעלה.

בכל בעיה שאדם נתקל בה, חלק נכבד ממציאת הפתרון הוא לזהות את הבעיה, ולאחר מכן לנסות לפתור אותה. ב"ה זיהית את המקור: הכל מלמעלה. עכשיו נותר רק לדעת כיצד מתמודדים עם זה ומנסים לשפר את מצבך. וכאן הייתי רוצה להוסיף, שהעובדה שמצבך גרוע, אינו מוחלט, חשוב היטב, אולי מצבך לא כל כך גרוע, האם פעם ניסת לחשוב שהכל לטובה? יתכן שאינך רואה את הנולד ואת העתיד, אבל בהחלט ניתן להבין שהכל לטובה!

הסיפורים של הנומרולוגים הם שטויים לחלוטין! לא שם תמצא את הפתרון. הפתרון הוא להתחזק בתפילה ובלימוד תורה. הדבר היחיד שמצאנו במקורות להחלפת שם הוא אכן אדם הנמצא במצוקה ובין יתר הדברים שממליצים לו לעשות כמו תשובה וחיזוק, ממליצים לו להחליף את שמו, אבל לא כתוב לאיזה שם ובן כמה אותיות יהיה השם.

נכון, לא כל שם הוא טוב, יש שמות שאינם מומלצים, כמו שמות על שם אדם שלילי. אבל אין אנו יודעים אלו שמות טובים יותר, לכן תמיד ההמלצה היא ללכת "על בטוח" ולקרוא שם ע"ש השמות המוכרים לנו במקורות שהיו טובים. לדוגמא, אברהם יצחק יעקב וכן הלאה. השם שאתה רוצה לבחור: אריאל הוא שם מצוין. אבל אל תשכח את העיקר: חיזוק בתורה ובתפילה.

שיהיה לך בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל