לתרומות לחץ כאן

מגורים סמוכים לבני המשפחה – יעוץ

עברתי הפלה בחודש חמישי הייתי אצל רב בירך אותי עשה לי ניקוי מהעין הרע אמר שיש עליי ועל בעלי הרבה עיניים ושבע"ה יהיו לנו ילדים אני יפקד בע"ה מה לעשות בקשר לעניין הזה? אשמח לעצות.מהרב
ועוד דבר אנחנו גרים בבניין עם אח של בעלי ויש להם 7 ילדים כל הזמן הם אצלנו היא רוצה שנשמור לה על הילדים חמתי שבאה לפה כל הזמן מזמינה את אחיות שלה החברות שלה אין לי ולבעלי זמן איכות ביחד כל הזמן מתעברים לנו בבית בזוגיות כי אצלהם זה ככה ביחד ואין לנן זמן לבד מה לעשות?
אנחנו בקושי נשואים שנה כל המשפחה הדודים וכולם גרים מסביבנו כל הזמן התערבויות אשמח לעצות
רציתי לעבור מפה להציל את הזוגיות שלנו והוא לא בעד אשמח לעצה תודה רבה אשמח לא לפרסם את הבקשה תודה
ודבר נוסף חמתי ואני לא מסתדרות יש לרב טיפ ליחסים טובים עם החמה תודה רבה

תשובה:

שלום רב

אינני בקי בעין הרע ואני לגמרי לא מאמין שיש מי שיודע לומר על מי יש עין הרע ועל מי לא…

בעיני המגורים המשותפים הקרובים האלו לא מוצלחים… את לא אמורה לשמש באופן קבוע ביבי סיטר של האחיינים. תמיד טוב לעזור, אבל כשזה הופך למעמסה זה לא מוצלח בכלל. הרבה מאוד זוגות נהנים לגור קרוב למשפחה, אבל אצל רבים קירבה גדולה מידי זה כבר שלילי. צריך שיהיה לפחות מרחק של עשר דקות הליכה לטעמי. אבל קשה לייעץ בענין באופן כזה, עליכם לפנות לאישיות תורנית שמקובלת עליכם, לשטוח בפניו את הצדדים ולקבל החלטות יחד מתוך שמחה.

דברי עם בעלך בניחותא על הדברים, לא בשעת כעס וכו', אלא על קפה ועוגה או תוך כדי טיול משותף, תביעי את הכאב שלך ללא כל הטלת אשמה וכיוצא בזה, לא עליו ולא על אמו, כדי שלא יחוש צורך להתגונן, ואני מקווה שיבין אותך.

בהצלחה רבה!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל