לתרומות לחץ כאן

ספורט לבנות – ביקורת על בית הספר

כבוד הרב שליטא.
אחד בנותיי שתח' לומדת בכיתה ז בבית יעקב. ב"ה היא נערה פיקחית ושומרת על צניעות,בע"ה.
בשיעורי ספורט המורה מכריחה את הבנות לעשות עמידת ראש, עמידת ידים וגילגולים. בת שלנו סירבה לבצע בטענה כי הדבר לא צנוע כי רואים צורת הרגל וכו' וגם הדבר מסוכן לבריאות כי הבנות נופלות על הראש.
יש לציין שבנות אחרי השיעור מבצעות את התרגילים בכיתה ללא ריפוד ונופלות על הראש. אני ובעלי חושבים שהבת צודקת כי כך לימדנוה. בינתים היא מקבל ציון 0 שכמובן מקלקל לה סיכוים לבגרות מצטיינת.
מהי דעת תורה? תודה.

תשובה:

שלום רב

אענה לך כאב לילדים במוסדות החינוך, ובעל למורה בבית יעקב..

אחד הדברים הכי חשובים בחינוך הילדים הוא לתת גיבוי מלא לבית הספר!! ברגע שהילדה מזהה שניתן להעביר ביקורת על בית הספר, לעולם לא נדע לאן זה יכול להגיע חלילה. הילדה צריכה להבין שבית הספר מנוהל על פי רבנים, המחנכות הן נשים משכמן ומעלה שחינוך הבנות הוא העומד לנגד עיניהן תמיד, וגם אם יש לפעמים חוסר הבנה או משהו, זה אף פעם לא מכוון, אלא להיפך וכו' וכו'. גם אם יש לכם ביקורת כל שהיא כמו במקרה הזה [שמעיקר הדין אין בו בעיה כיון שמדובר בחברת בנות, וכמו שמותר ללכת יחד לבריכת שחייה כך מותר להתעמל יחד בחדר סגור], תוכלו לפנות ללא ידיעת הילדה בצורה מכובדת ומכבדת להנהלת המקום. כדאי מאוד להבין את הנקודה הזו, הרבה מאוד צרות חינוכיות קרו מכך שבית הספר לא קיבל את הגיבוי הדרוש.

בהצלחה רבה ורוב נחת!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל