לתרומות לחץ כאן

עבודה בחברת פורקס

שלום, האם מותר לעבוד בחברת פורקס , ראשית הרוב מפסידים, 2. החברה מעודדת מסחר יום יומי , מה שגורם להפסד כמעט ודאי. האם מותר לי לעבוד שם?

תשובה:

 

שלום רב,

תשובה:

שלום רבף

מותר לך לעבוד שם.

אכן במסחר בפורקס סטיסטית יש רוב מפסידים, ולא בגלל שיש כאן איזה שקר, הרי הכל גלוי, האיש רוכש ין יפני או יורו במחיר X ומוכר את זה במחיר X והיתרה או שהוא מרוויח או מפסיד, והחברה מרוויחה את ההפסדים שלו.

העובדה שסטיסטית הרב מפסידים הוא בגלל שאנשים משאירים חשבונות בחברה וממשיכים להשקיע ונזכרים לצאת רק מתי שהם מפסידים אבל אין כאן כל רמיה. וגם השיכנוע להשאר באת אינו כרוך ברמיה, כל האנשים יודעים היטב בדיוק איך בנוי המסחר בפורקס, ובכל זאת הם מקווים שהם יהיו אלו שירוויחו. אין בזה הרבה יותר מאדם המנסה לשכנע אותך לרכוש מוצר שהוא מרוויח עליו אלא שאתה צריך להיות זהיר שלא להכשיל אנשים עם חצאי אמיתות וכד'.

בהצלחה

 

 

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. למיטב הבנתי מינוף גבוה זו לא סיבה להפסד. מינוף גבוה יכולים גם להרוויח יותר. הסיבה היא בגלל שלאחר פעולה או שנים ממשיכים בחברה עד שמוחקים את הרווחים + הקרן, וכמובן המינוף הגבוה עוזר למחיקת הכסף מהר יותר. אבל העובדה שנשארים בחברה לאחר שהרוויחו זו הסיבה שמפסידים, ובכל אופן, את הכל יודע הלקוח ובכל זאת הוא ממשיך "כי לי זה לא יקרה"…

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל