לתרומות לחץ כאן

יחסים בין מחותנים ובתווך בני הזוג…

האם אני יכול לתבוע את בני ואישתו .בבית דין לענייני ממונות על ההוצאות של החתונה שיצאו מאיתנו לבד כולל עוגמת נפש שעמדנו לבד בחתונה וכיסוי חוב של האולם וכיסוי חוב של הבנק הזוג החליטו ללכת לצד השני אחרי שספגנו קללות בטלפון הם המשפחה היו באים אלינו הביתה מאיימים מקללים .ולא הסכימו לחתונה הזאת בכלל למרות שרשמנו את שמם בהזמנה לא עזר כלום לעכשיו הזוג החליטו לנטוש אותנו לטובת הצד האחר.

תשובה:

שלום רב,

לתבוע תמיד אפשר… אבל כמו בשאלה זו כך בכל תחומי החיים, אדם צריך לשקול את צעדיו לפני כל צעד מה הריווח ומה ההפסד, ודומני שבמקרה שלך ההגדרה היא "רחוק לריווח וקרוב להפסד"… הסיכוי לקבל משהו תביעה כזו הוא פחות מאפסי! מאידך, ההפסד מתביעה כזו הוא גדול מאד, חשוב בליבך, איך יראה הסיטואציה שאתה עומד מול בנך וכלתך ומרצה בלהט את טענותיך, האם זה יביא את בני הזוג הנחמדים לשבת הקרובה אליך הביתה?!

ראה ידידי, עצור את ההתדרדרות ביחסים. עדיין לא מאוחר. יתכן שאתה צודק ויתכן שלא, זה ממש לא משנה. אם אתה רוצה שהיחסים ישתקמו. עליך למתוח קו על העבר, לא לדבר יותר על הנושא כלל וכלל, לא בפניהם ולא שלא בפניהם (זכור! אוזניים לכותל..) ואז אני בטוח שעוד תראה הרבה הרבה נחת מבנך וכלתך ומשאר צאצאיך!

בהרבה הצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל