לתרומות לחץ כאן

מפגשים עם אדם שעומד להתגרש

שלום
אני בת 44 רווקה, הכרתי בחור דרך אתר הכרויות בן 45+ 4 ילדים בהליכי גירושים פרוד כבר כ- 3 שנים בגלל עניין פרוצדורלי (באתר הוצג כגרוש) (טרם פגשתי אותו) כשהגענו לשיחת טלפון, הבחור סיפר באותה שיחה כי יש לו מכתב פתיחת תיק והזמנה לדיון לעוד חודש (לקראת סוף מרץ 2014), האישה עברה להתגורר בחו"ל יחד עם הילדים מתוך החלטה משותפת, כפי שהבנתי ממנו ההליך הוא כזה שהתיק נשלח לרב בחו"ל, האישה אמורה להגיע אל הרב ולקבל את הגט,ואז התיק נסגר, והכל בהסכמה מלאה של 2 הצדדים, כפי שאני מבינה זה בטח לא הליך שנגמר ביום אחד. מה עלי לעשות במקרה שכזה ? להיפגש לא להיפגש ? ואולי אם לא נפגשת מפספסת פה אופציה לקשר שבסופו של תהליך הבחור יהיה פנוי…
אשמח למענה.

תודה.

תשובה:

שלום רב,

אם אין הסכמה ביניהם, ודאי שזה הליך ארוך. אולם אם יש הסכמה זה יכול להיות הליך קצר. אבל אני מניח שאם יש הסכמות הדברים אמורים להיות מגובים במסמכים כלשהם.

לעצם השאלה האם ראוי ליצור קשר לפני הגט, אכן את מציגה את הלבטים בצורה טובה. בגילך, קשה לי לייעץ לך. ראה כאן מה שכתבנו בשאלה דומה, שם כתבנו שאין בזה איסור, אולם זה לא ראוי. אולם בגילך יתכן שצריכים לשקול היטב את הצעדים, אולי כדאי לשמר את הקשר ברמה כזו או אחרת לבדיקת ההצעה. קשה לי לייעץ לך בלי להכיר אותך.

בכל החלטה שתחליטי שיהיה לך בהצלחה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל