לתרומות לחץ כאן

התייעצות

כבוד הרב שלום אני פונה לכל רב שיכול לעזור לי בנושא הזיווג. אני באמצע שנות ה- 20 לחיי. אני ממוצא תימני ובשנים האחרונות שמעתי שיעורים באמצעות קלטות של הרב עוזי משולם שליט"א. כיום הוא לא במצב בריאותי שיתאפשר לי להתייעץ אתו. בשנה האחרונה הכרתי מספר בנות יראות שמים והכל עבד כשורה, עד הפגישה החמישית והשישית שלשאלתן מיהו הרב שלי, עניתי שהרב עוזי משולם. לצערי ההמשך היה עצוב ואף אחת לא רצתה להמשיך איתי את הקשר בגלל הקשר לרב שלי הרב עוזי. הייתי שמח לקבל עצה איך עלי לנהוג ואם אפשר לקבל המלצה מהרב מה לעשות. אני בצער גדול ומחפש את זיווגי. בציון ננוחם.

תשובה:

שלום רב.

הנך נמצא אכן במצב לא קל, מחד קבעת לעצמך כרב את הרב עוזי משולם, מאידך הרב משולם הוא דמות שנויה במחלוקת, ואינה מקובלת על כל גווני הקשת בציבוריות הישראלית, [ואינני נכנס כלל לסוגיא זו, משום שקטונתי מלדון בה] אך כשמגיע רגע האמת בנות רבות נרתעות מכך שהוא רבך ומסרבות להמשיך איתך בקשר.

לצערי אין ביכולתי לפתור את הפלונטר בו הנך נמצא.

משום שאינני נמצא במקום לבוא ולומר לך שעליך להחליף רב ומורה דרך, רק משום שזה מרתיע את הבנות איתן אתה יוצא, אך מאידך גם להסתיר את הקשר שלך עם הרב לא הייתי ממליץ לך משום שללא ספק זה יעלה מיד בחיים המשותפים שלכם, ואז ההסתרה הזו עלולה לגרום לקשיים רבים בחיי הנישואין שלך.

לאור כל הנ"ל דומני שעליך להמשיך לחפש עד שתמצא את זיווגך הנכון ואז היא גם לא תירתע מהרעיון שרבך הוא הרב משולם אלא להיפך היא תגבה אותך בכך, ותוכלו לבנות את ביתכם על קווים משותפים לשניכם.

בברכה שזה יקרה בקרוב ממש.

הרב יהודה ליב אוירבך

לקביעת פגישה:

052.7643333

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל