לתרומות לחץ כאן

סגר עם קונה שסירב לחתום על זכרון דברים, האם מותר לחזור

פירסמנו את הדירה שלנו למכירה ולפני כשבועים הגיע אישה ואמרה שהיא רוצה לקנות את הדירה היא ישבה אצלינו בבית וכל אחד כתב בדף את התשלומים איך יהיה וכו'. היא התעקשה שהיא לא רוצה לעשות זכרון דברים רק אצל העורך דין. בינתיים אנחנו חיכינו לה שתמשיך אצל העורך דין את החוזה וכל יום היה לה תירוץ אחר, יום אחד יש לעורך דין פריצת דיסק וכו' אחרי שבוע וחצי התקשרנו אליה ואמרנו לה שאנחנו פותחים לכולם וכל הקודם זוכה והיא הסכימה. לאחר מכן הגיע קונה אחר וסגר.
עכשיו היא טוענת שהיה כאן מקח טעות ושהדירה היתה מיועדת לה. לציין שלא עשינו איתה שום דבר לא זכרון דברים לא חוזה אפילו לא הבטחנו שום דבר בטלפון. האם אנחנו אמורים לבטל עם השני חוזה ולחזור אליה?
נ.ב היא היתה מתקשרת מידי פעם ומבקשת שלפני שאנחנו סוגרים עם מישהו אחר להתקשר אליה ובעלי אמר לה שזה לא מקובל עליו ורק שאנחנו נחתום אם מישהו אחר אז נתקשר אליה.

תשובה:

שלום רב,
אתם רשאים למכור את הדירה לקונה השני. משום שהקונה הראשונה הסכימה שתמכרו את הדירה לאדם אחר. כמו כן, אם הקונה הראשונה לא הסכימה לחתום על זכרון דברים, הרי שמבחינתה העסק עדיין לא סגור, אם כן גם אתם רשאים לחזור בכם מלמכור לה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל