האם זה לא נכנס לשאלה של לא להכשיר ע"מ להפוך כלי למצב הפוך ממה שהיה אלא רק להחזירו לפרווה או להכשירו לפסח?
בני ספרד כלל לא חששו למה שהכרת, וגם לבני אשכנז נהגו להקל יותר בתנורים שזה רק "ריחא" ולא נוגע במאכל ממש.
האם זה לא נכנס לשאלה של לא להכשיר ע"מ להפוך כלי למצב הפוך ממה שהיה אלא רק להחזירו לפרווה או להכשירו לפסח?
בני ספרד כלל לא חששו למה שהכרת, וגם לבני אשכנז נהגו להקל יותר בתנורים שזה רק "ריחא" ולא נוגע במאכל ממש.
השאר תגובה