לתרומות לחץ כאן

ייעוץ בענייני שלום בית

שלום, אני אישה נשואה, אנחנו דתיים וברצוני לשאול מה אני יכולה לעשות שהפער הרוחני ביני לבין בעלי גדול, הוא מוכן לשקר ולא להתפלל ובקושי ללמוד ולראות טלויזיה ועוד ומה שאני מנסה הוא לא שומע, הוא גם לא מוכן שנלך לרב או לדבר עם מישהו, זה ממש מצער אותי ואני משתדלת לא לבכות בגללו כדי לא לפגוע בו ח"ו כי אני אוהבת אותו והוא חשוב לי מאוד מאוד וגם בחינוך הוא בעד חינוך מתירני ואני מרגישה שאין לי בשביל מה להשקיע ואין לי מה לעשות, אני נורא מיואשת, אשמח לעיצה טובה, תודה רבה ותבורכו על הכל.

תשובה:

שלום וברכה.

התיאור שאת מתארת, לצערנו איננו חדש ואם תעייני בתשובות קודמות שעניתי באתר תוכלי למצוא את עצמך ואת מצבכם בשאלות כאלו ואחרות שעלו.

אך באמת לחיות במצב שכזה זה כמעט בלתי נסבל.

הבעיה העיקרית שאת שמה את כל המשקל על הנושא הדתי, דהיינו כביכול הדת היא זו שגורמת כיום מרחק ביניכם. ולא היא כי כשזוג אוהבים באמת לא יעמדו בפניהם שום מכשולים לממש את אהבתם והם ילמדו איך באים אחד לקראת השני מבלי לוותר על עקרונות החשובים לכל אחד ולדעת לחיות טוב ביחד. העובדה שאת מנסה לקחת אותו לייעוץ אצל רב ולא לטיפול זוגי לדעתי היא הנותנת שהוא לא מגיע, משום שבהרגשה שלו הבעיה ביניכם היא לא הדת אלא הקשר הזוגי שאינו בנוי נכונה.

אדרבא נסי לפנות אליו בשיחה רגועה מתוך תחושות הקירבה שאת חשה כלפיו ולהציע לו לא לפנות לרב אלא לטיפול זוגי שיתן לכם כלים מתאימים איך חיים יחד למרות הפערים הקיימים ביניכם בענייני הדת, מובטחני וברכתי גם שלוחה שבדרך זו תמצאו את הדרך הנכונה לחיים טובים ומאושרים.

בברכה.

הרב יהודה ליב אוירבך.

לקביעת פגישה:

נייד: 052.7643333

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל