נכון יש את האיסור להיות ביחוד אם אישה. האיסור הזה נועד כדי למנוע שאותו זוג שנמצאים ביחוד לא יעשו תשמיש, אבל אם אני עובר על האיסור הזה, אבל לא עושה תשמיש עם אותה אישה, האם עדיין נחשב שעברתי עבירה
תשובה:
בהחלט, רבנן גזרו איסור יחוד מהטעם שכתבת, ולכן אם עברת על איסור יחוד, עברת על איסור גמור גם אם לא עשית כלום מלבד זאת. ויש לציין כי אם האשה אסורה עליך כגון אשת איש, או פנויה שהיא נדה, לדעת הרבה מהראשונים האיסור יחוד הוא דאורייתא.
ברכה והצלחה