לתרומות לחץ כאן

הקדמת טבילה בגלל ביוץ מוקדם

שאלה:

ברצוני לשאול שאלה בנושא שמעסיק אותי מאוד. אני מנסה מזה תשעה חודשים להרות. וגיליתי כי הביוץ שלי יוצא מוקדם זאת אומרת לפני מועד הטבילה. לקחתי תרופה שאמורה לעזור והיא אך ללא כל הצלחה. שאלתי היא האם ניתן לקצר את מועד הטבילה על מנת שלא לפספס את ימי הביוץ שהרי קצרים מאוד.
אשמח לתשובה המון תודה

תשובה:

כמובן אין אפשרות לטבול לפני תום ספירת שבעה נקיים, במקרה שאת ציינת, ככל הנראה [כך ע"פ התייעצות עם הרב מ. שלזינגר], התרופה שניתן לך ע"י הרופא אכן לא עושה את תפקידה, לפעמים זה בגלל סוג של תרופה ולפעמים בגלל מינון של התרופה.

מאחר וכך, כדאי לפנות להרה"ג הרב משה שלזינגר יו"ר מכון "פרי חיים" שהינו מהמומחים הגדולים בנושא פוריות, ועונה לכל אחד, מס' הטלפון שלו הוא:02-5001501, אפשר גם באמצעות המייל, לינק לכך יש בצד שמאל של הדף כאן.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. שלום כבוד הרב
    מזה חמישה חודשים אני מנסה להכנס להריון. אורך הוסת אצלי הוא שבעה ימים + שבעה ימים נקיים
    מה שגורם לי לפספס את יום הביוץ.
    מה אוכל לעשות
    אודה מראש על תשובתך. בברכה. חיה.

  2. הבעיה שלך היא בעיה מוכרת ויש לכך פתרונות רפואיים והלכתיים, כדי לדעת כל זה יש לדעת רקע רפואי וכו', וזה לא ניתן לעשות דרך התכתבות כאן, אלא בפניה אישית, או טלפונית, ניתן לפנות לאגודת פרי חיים כפי שמופיע כאן באתר, האמונים על רפואה זו בצורה יוצאת מגדר הרגיל ועושים זאת ללא תשלום ושלא על מנת לקבל פרס, ובעז"ה תזכו במהרה לפרי בטן, זה הכתובת של האתר שלהם http://www.pri-chaim.com/guidance.php והטלפון הוא 02-5001501. בהצלחה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל