לתרומות לחץ כאן

אנרגיות שליליות ביהדות

שאלה:

אני מטפלת בעיסוי רפלקסולוגי.באחד הקורסים שלמדתי דברו אותנו על הגנות שהמטפל צריך לעשת לפני טיפול כדי לא להפגע מהאנרגיות השליליות של המטופל.למען האמת לא כ"כ התייחסתי לזה זה היה נשמע לי מוזר וגם בתור אישה חרדית ידעתי שאני סה"כ שליחה משמים לסייע והקב"ה הוא זה שמרפא.
אתמול טיפלתי באישה בדיכאון ידעתי שאין לה שום אפשרת לשלם עבור הטיפול והלכתי לטפל מתוך מטרה של חסד.היא התלוננה על כאבים באזור מסוים בגוף ואני טפלתי כדי לשחרר לה את המתח באזור זה.כשחזרתי הביתה אחרי הטיפול התחלתי להרגיש כאבים חזקים באזורים אלו ועד עכשיו יום אחרי עדיין יש לי כאבים.האם לפי היהדות יש מושג של אנרגיות שליליות? ואם כן מה לעשות עכשיו?

תשובה:

לא ידוע לי על כזה דבר, ולא קיבלנו מרבותינו על כך, כפי שידוע לי זה דבר שמגיע מתורת המזרח ויש בזה ריח של עבודה זרה.

על פי מסורת אבותינו, כל מעשה טוב של אדם יוצר לו טובה ומלאך טוב, "מצוה גוררת מצוה" ו"שכר מצוה מצוה", "מצוה בעידנא מגני ומצלי",

וכשזה להיפך אזי עבירה גוררת עבירה וכו', אך אפשר לעקור את זה על ידי עשיית תשובה.ועל כן הדיבורים על אנרגיות שליליות לא מופיעות בספרי היהדות.

עיסוי מטבעו מוציא אנרגיה פיזית, שאכן משפיע על שרירי הגוף, מאחר ואת התעסקת בצורך לשחרר את השרירים באיזור מסוים, ישנו בתת מודע רצון להוציא את השרירים הללו מקפאונם, וכיון שעבדת קשה על אותם שרירים חשבת עליהם הרבה, וביחד עם העבודה שכל הגוף שלך עבד זה משפיע על אותם שרירים גם אצלך, אך זה זמני וחולף ואין לזה משמעות רוחנית רק פיזיולוגית.

המשיכי במצוות ותזכי לכל טוב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות שנצפות עכשיו:

מאמרים אחרונים

מדריכים הלכתיים

הכנו עבורכם
דבר תורה לשבת!

מחפשים כל שבוע איזה דבר תורה להגיד בשבת?

מעכשיו תקבלו כל שבוע דבר תורה ואת כל השאלות הכי מעניינות אליכם למייל